Leitbilder auf dem Prüfstand
Year of publication: |
2008
|
---|---|
Authors: | Rothenberger, Sandra ; Kolar, Mario ; Abfalter, Dagmar |
Published in: |
Anspruchsgruppenorientierte Kommunikation : neue Ansätze zu Kunden-, Mitarbeiter- und Unternehmenskommunikation. - Wiesbaden : VS, Verlag für Sozialwiss., ISBN 978-3-531-16166-2. - 2008, p. 199-210
|
Subject: | Unternehmenskultur | Corporate culture | Interne Kommunikation | Internal communication | Sportorganisation | Sport organization | Deutschland | Germany |
-
Age and organizational identification : empirical findings from professional sports
Bergmann, Andreas, (2016)
-
The power of organisational identity : evidence from German non-profit and sports organisations
Scheer, Anna, (2018)
-
Fusionen : Gestalten und Kommunizieren
Henckel VonDonnersmarck, Marie-Elisabeth, (1998)
- More ...
-
Fallstudie Palfinger AG : Markterprobung der High-Performance Kranreihe
Kolar, Mario, (2009)
-
Gaubinger, Kurt, (2011)
-
Exploring the role of information and trust in price fairness judgments
Rothenberger, Sandra, (2008)
- More ...