Lern- und Assistenzsysteme partizipativ integrieren – Entwicklung einer Systematik zur Prozessgestaltung auf Basis eines organisationspädagogischen Ansatzes
Alternative title: | Participative integration of learning and assistance systems—developing a framework for process design based on organizational education approaches |
---|---|
Year of publication: |
2021
|
Authors: | Keller, Alinde ; Weber, Susanne Maria ; Rentzsch, Melanie ; Haase, Tina |
Published in: |
Zeitschrift für Arbeitswissenschaft. - Berlin, Heidelberg : Springer, ISSN 2366-4681. - Vol. 75.2021, 4, p. 455-469
|
Publisher: |
Berlin, Heidelberg : Springer |
Subject: | Lern- und Assistenzsysteme | Partizipation | Organisationspädagogik | Prozessgestaltung | Gestaltungsfähigkeit | Learning und assistance systems | Participation | Organizational education theory | Process design | Design ability |
-
Heberer, Thomas, (2006)
-
Between public and private action : neighborhood organizations and local governance
Chaskin, Robert J., (2015)
-
An empirical research of the factors affecting users to follow companies' microblogs
Zhang, Kem Z. K., (2014)
- More ...
-
Herausforderungen der Mensch-Technik-Interaktion für die Gestaltung zukünftiger Arbeitssysteme
Schenk, Michael, (2016)
-
Integrierte Lern- und Assistenzsysteme für die Produktion von morgen
Haase, Tina, (2015)
-
Haase, Tina, (2016)
- More ...