Les transformations sociales en Europe occidentale et leurs conséquences dans le domaine du "marketing"
Year of publication: |
1962
|
---|---|
Authors: | Leighton, David S. R. |
Published in: |
A Symposium on Business Administration and Education. Réflexions sur lʹEntreprise: Administration et Formation. - Lausanne. - 1962, p. 94-109
|
Subject: | Soziale Struktur | Markttechnik | Europa |
-
Praxis des Europa-Marktes : das EWG-Kompendium für Industrie und Handel
Commer, Heinz, (1962)
-
Erste Vertriebsleiter-Konferenz der europäischen Industrie
Giesecke, Helmut, (1956)
-
Erste Vertriebsleiter-Konferenz der europäischen Industrie
Giesecke, Helmut, (1956)
- More ...
-
Gouin, Serge, (1967)
-
International marketing : text and cases
Leighton, David S. R., (1966)
-
How industry buys . with conclusions and recommendations on marketing to industry
Thain, Donald H., (1959)
- More ...