Liebe auf den zweiten Blick : vom souveränen Umgang mit Hotelbewertungen
Year of publication: |
2010
|
---|---|
Authors: | Herzog, Lizzie ; Luthe, Markus |
Published in: |
Social Web im Tourismus : Strategien - Konzepte - Einsatzfelder. - Berlin : Springer, ISBN 3-642-12507-7. - 2010, p. 161-168
|
Subject: | Tourismuswirtschaft | Tourism industry | Hotellerie | Hotel industry | Marketing | Bewertung | Evaluation |
-
The economic impacts of tourism-related private investment in Jamaica
Cicowiez, Martín, (2021)
-
Robina-Ramírez, Rafael, (2021)
-
The impact of COVID-19 on Romanian tourism. an explorative case study on Prahova county, Romania
Volkmann, Christine K., (2021)
- More ...
-
Hotelsterne in Zeiten des User Generated Contents
Scheibel, Kristin, (2015)
-
Aus Theorie und Praxis : Ansätze für nachhaltige Mitarbeitergewinnung in der europäischen Hotellerie
Bohne, Hartwig, (2014)
- More ...