Macht - Wert - Sinn (?) : Werte- und Wertorientierung in Familienunternehmen
Year of publication: |
2008
|
---|---|
Authors: | Meyer, Anna ; Oldenburg, Dirk |
Published in: |
Organisationsentwicklung : Zeitschrift für Unternehmensentwicklung und Change Management. - Düsseldorf : Solutions by Handelsblatt Media Group GmbH, ISSN 0724-6110, ZDB-ID 625692-2. - Vol. 27.2008, 4, p. 17-22
|
Subject: | Familienunternehmen | Family business | Unternehmensethik | Business ethics | Corporate Social Responsibility | Corporate social responsibility | Unternehmenswert | Firm value | Unternehmenskultur | Corporate culture |
-
Murashima, Miho, (2024)
-
How business ethics reshape family firms?
Verdie, Jean-François, (2023)
-
Intergenerational succession and corporate philanthropy : a stakeholder perspective
Zhang, Lijie, (2024)
- More ...
-
Macht - Wert - Sinn (?) : Werte- und Wertorientierung in Familienunternehmen
Meyer, Anna, (2008)
-
Die Keinmann-GmbH : ein unmögliches Rechtsgebilde?
Oldenburg, Dirk, (1985)
-
Absence of Absenteeism and Overtime work – Signalling Factors for Temporary Workers?
Meyer, Anna, (2005)
- More ...