Main-format dominance in consumers' FMCG cross-format shopping patterns
Year of publication: |
May 2016
|
---|---|
Authors: | Klein, Andreas ; Schmitz, Gertrud |
Published in: |
Journal of retailing and consumer services. - Amsterdam [u.a.] : Elsevier, ISSN 0969-6989, ZDB-ID 1204385-0. - Vol. 30.2016, p. 105-115
|
Subject: | Cross-format patronage | Shopping pattern | Retail format dominance | Retail format loyalty | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Einzelhandel | Retail trade | Betriebsform | Retail format | Beziehungsmarketing | Relationship marketing | Einkaufszentrum | Shopping center |
-
Retail format choice and shopping behavior of urban Indian consumers
Hashmi, M. A., (2012)
-
Ebel, Marcus, (2014)
-
Betriebsformen des Einzelhandels : ein Wechsel von der Anbieter- zur Konsumentenperspektive
Purper, Guido, (2007)
- More ...
-
Value co-creation in services for animal companions
Hendricks, Jennifer, (2021)
-
Ein Plädoyer für die Entwicklung eines multidimensionalen Ordnungsrahmens zur hybriden Wertschöpfung
Becker, Jörg, (2008)
-
Borchert, Margret, (2012)
- More ...