Management zwischen Main Street und Wall Street
Year of publication: |
2010
|
---|---|
Authors: | Meynhardt, Timo |
Published in: |
Management - eine gesellschaftliche Aufgabe. - Baden-Baden : Nomos, ISBN 978-3-8329-5060-6. - 2010, p. 19-45
|
Subject: | Management | Unternehmensethik | Business ethics | Gemeinschaft | Community | Gesellschaftstheorie | Theory of society | Selbstorganisation | Self-organization |
-
Commerce and community : ecologies of social cooperation
Garnett, Robert F., (2015)
-
Auroville: a spiritual-social experiment in human unity and evolution
Kapoor, Rakesh, (2007)
-
Marchés en ligne et communautés d'agents
Gensollen, Michèle, (2003)
- More ...
-
The shift to pay transparency : Undermet pay standing expectations and consequences
Schnaufer, Kathrin, (2021)
-
Lernkulturen der Zukunft : Kompetenzbedarf und Kompetenzentwicklung in Zukunftsbranchen
Heyse, Volker, (2002)
-
Making sense of a most popular metaphor in management: Towards a HedgeFox Scale for cognitive styles
Meynhardt, Timo, (2017)
- More ...