Markenkonforme Social-Media-Strategie für kleine und mittelgroße Organisationen
Alternative title: | Brand-compliant social media strategy for small and midsize organisations |
---|---|
Year of publication: |
2017
|
Authors: | Bauer, Christian ; Bensmann, Philipp |
Published in: |
HMD : Praxis der Wirtschaftsinformatik. - Wiesbaden : Springer Vieweg, ISSN 1436-3011, ZDB-ID 1015731-1. - Vol. 54.2017, 317, p. 838-850
|
Subject: | Social-Media-Strategie | Markenkonformität | Vorgehensmodell | Kleine und mittelgroße Organisationen | Praxisbeispiel | Viva con Agua de Sankt Pauli e.V. |
Type of publication: | Article |
---|---|
Type of publication (narrower categories): | Aufsatz in Zeitschrift ; Article in journal |
Language: | German |
Notes: | Literaturangaben Zusammenfassung in englischer Sprache |
Other identifiers: | 10.1365/s40702-017-0355-9 [DOI] |
Source: | ECONIS - Online Catalogue of the ZBW |
-
Wissensmanagement in virtuellen Welten: Wissensgenerierung in Virtual Reality-Umgebungen
Schenk, Johannes, (2021)
-
Sachbearbeitung und Künstliche Intelligenz: Forschungsstand, Einsatzbereiche und Handlungsfelder
Behrens, Jan Henning, (2021)
-
Wissensmanagement in virtuellen Welten : Wissensgenerierung in Virtual Reality-Umgebungen
Schenk, Johannes, (2022)
- More ...
-
Economic integration and the optimal corporate tax structure with heterogeneous firms
Bauer, Christian, (2011)
-
Some Second Thoughts on Monopolistic Distortions and Endogenous Growth
Arnold, Lutz, (2008)
-
Trade, Productivity and semi-endogenous Growth
Bauer, Christian, (2008)
- More ...