Marketing-Automation
Year of publication: |
2021
|
---|---|
Authors: | Kreutzer, Ralf T. |
Published in: |
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung. - München : Beck, ISSN 0340-1650, ZDB-ID 120285-6. - Vol. 50.2021, 7/8, p. 47-50
|
Subject: | Marketing-Automation | CRM/Customer-Relationship-Management | Trigger |
-
An investigation of tobacco retail outlets as a cue for smoking
Burton, Suzan, (2013)
-
Vision et opportunité entrepreneuriale : une relation au travers du processus d'idéation?
Degorge, Jean-Michel, (2013)
-
Chandra, Harry, (2020)
- More ...
-
Kreutzer, Ralf T., (2018)
-
Scrum: Der Weg zum agilen Projektmanagement
Kreutzer, Ralf T., (2019)
-
Wissensvorsprung durch Google, Facebook & Co. – Dichtung und Wahrheit - Ein provokatives Votum
Kreutzer, Ralf T., (2020)
- More ...