Marketing - der Motor des Verkaufs : die Lehre, die Methoden
Year of publication: |
1959
|
---|---|
Authors: | Gross, Herbert |
Published in: |
Absatzwirtschaft. - Hamburg : Solutions by Handelsblatt Media Group GmbH, ISSN 0001-3374, ZDB-ID 210057-5. - 1959, p. 267-271
|
Subject: | Absatz |
-
Satisficing in sales competition: experimental evidence
Berninghaus, Siegfried, (2009)
-
Does trade openness increase firm-level volatility?
Strotmann, Harald, (2006)
-
The Export-Growth Relationship: Estimating a Dose-Response Function
Fryges, Helmut, (2006)
- More ...
-
Der Handel folgt dem Ingenieur : der industrielle Rat in Übersee
Gross, Herbert, (1955)
-
Funktionswandel des Management in der modernen Marktwirtschaft
Gross, Herbert, (1956)
-
Die Zukunft der Wirtschaft : Gedanken zu den Formen des Wirtschaftslebens
Gross, Herbert, (1946)
- More ...