Marketing : ein unterschätzter Stolperstein bei der Umsetzung einer innovativen Geschäftsidee in der konservativen Branche "Maschinenbau"
Year of publication: |
2007
|
---|---|
Authors: | Schweinberger, Dirk ; Herbst, Daniel ; Saak, Marcus |
Published in: |
The entrepreneurship - innovation - marketing interface : 2nd symposium, Karlsruhe. - Künzelsau : Swiridoff, ISBN 3-89929-120-4. - 2007, p. 553-565
|
Subject: | Maschinenbau | Machinery industry | Innovation | Geschäftsmodell | Business model | Marketingmanagement | Marketing management | Deutschland | Germany |
-
Albeck, Wolfgang, (2016)
-
Buschak, Daniela, (2014)
-
Digitale Disruption : die nächste Stufe der Innovation
Meyer, Jens-Uwe, (2016)
- More ...
-
Hocheffiziente integrierte Planungsprozesse mit standardisierten Lagerverwaltungssystemen
Herbst, Daniel, (2010)
-
Unions and Inequality Over the Twentieth Century : New Evidence from Survey Data
Farber, Henry S., (2018)
-
Opportunity Unraveled : Private Information and the Missing Markets for Financing Human Capital
Herbst, Daniel, (2021)
- More ...