Marketing gegen den Strom : was Experten im Marketing verbreiten, ist häufig falsch. Vertrauen Sie auf den eigenen Weg
Year of publication: |
2009
|
---|---|
Authors: | Belz, Christian |
Publisher: |
St. Gallen : Index [u.a.] |
Subject: | Marketing | Ratgeber |
Description of contents: | Table of Contents [digitool.hbz-nrw.de] |
-
Breakthrough marketing plans : how to stop wasting time and start driving growth
Calkins, Tim, (2008)
-
Digital Marketing : Grundlagen der Absatzpolitik in der Digitalen Wirtschaft
Kollmann, Tobias, (2020)
-
Marketing by matrix : 100 practical ways to improve your strategic and tactical marketing
McDonald, Malcolm, (1992)
- More ...
-
Reinecke, Sven, (2018)
-
Customer Journey – Qualif ikation für Kundenprozesse
Belz, Christian, (2016)
-
First-Line-Sales-Manager: Die letzte Meile zum Vertriebs-erfolg gestalten
Belz, Christian, (2017)
- More ...