Marketing in the German Mittelstand - findings from case studies
Year of publication: |
1999
|
---|---|
Authors: | Homburg, Christian ; Karlshaus, Jan Thido ; Zeipel, Annette |
Published in: |
Structure and dynamics of the German Mittelstand. - Heidelberg [u.a.] : Physica-Verl., ISBN 3-7908-1165-3. - 1999, p. 135-157
|
Subject: | KMU | SME | Marketing | Deutschland | Germany |
Extent: | Graph. Darst |
---|---|
Type of publication: | Article |
Type of publication (narrower categories): | Fallstudie ; Case study ; Aufsatz im Buch ; Book section |
Language: | English |
Notes: | In: Structure and dynamics of the German Mittelstand |
Source: | ECONIS - Online Catalogue of the ZBW |
-
Kay, Rosemarie, (2018)
-
Kundenorientierung in der Auftragsabwicklung : Strategie, Organisation und Informationstechnologie
Frese, Erich, (1992)
-
Erfolgreiche Führung in Klein- und Mittelunternehmen : eine empirische Studie zur DOB-Branche
Reckhaus, Hans-Dietrich, (1993)
- More ...
-
Kostenrechnung in mittelständischen und großen Unternehmen - ein Vergleich
Homburg, Christian, (1999)
-
Fokus Praxis - Interne Kundenorientierung der Kostenrechnung?
Homburg, Christian, (2000)
-
Karlshaus, Jan Thido, (2000)
- More ...