Marketing
Year of publication: |
1986
|
---|---|
Authors: | Krulis-Randa, Jan S. |
Published in: |
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB). - Baden-Baden : Nomos, ISSN 0042-059X, ZDB-ID 204030-X. - Vol. 40.1986, 1, p. 49-54
|
Subject: | Marketingtheorie | Marketing theory | Schweiz | Switzerland |
-
Bärlocher, Jürg, (1991)
-
Schoch, Rolf B., (1990)
-
(2007)
- More ...
-
Human resources : from object to component of corporate strategy
Krulis-Randa, Jan S., (1986)
-
Linkages between culture and human resource management (HRM) strategies : a case study Sulzer-Rüti
Krulis-Randa, Jan S., (1986)
-
Unternehmenskultur und Marketing von Rundfunk-Unternehmen
Saxer, Ulrich, (1989)
- More ...