Marketing organization British manufacturing firms
Year of publication: |
1968
|
---|---|
Authors: | Carson, David |
Published in: |
Journal of marketing. - Thousand Oaks, CA : Sage Publishing, ISSN 0022-2429, ZDB-ID 218318-3. - Vol. 32.1968, 2, p. 34-39
|
Subject: | Absatzorganisation | Industriebetrieb | Großbritannien |
-
Die Absatzwegewahl des Herstellers : Analyse vor dem Hintergrund der Principal-Agent-Theorie
Sewing, Eva, (1994)
-
Beitrag zur Theorie der Vertriebsorganisation für industrielle Produktionsgüter
Reitzig, Karl-Wilhelm, (1958)
-
Die Absatzwegewahl des Herstellers : Analyse vor dem Hintergrund der Principal-Agent-Theorie
Sewing, Eva, (1994)
- More ...
-
Services marketing : text and readings
Carson, David, (1996)
-
The evolution of marketing in small firms
Carson, David, (2008)
-
Innovative methodologies in enterprise research
Hine, Damian, (2007)
- More ...