Marktchancen nutzen mit Produktmanagement : ein Ratgeber für mittelständische Unternehmen
Year of publication: |
1993
|
---|---|
Authors: | Lippmann, Herbert ; Püttmann, Michael |
Publisher: |
Eschborn : Rationalisierungs-Kuratorium d. Dt. Wirtschaft |
Subject: | Produktmanagement | Klein- und Mittelbetrieb |
Description of contents: | Table of Contents [digitool.hbz-nrw.de] |
-
Pankratz, Jürgen, (1999)
-
Product strategy : factors that influence product strategy decisions of SMEs in South Africa
Cant, Michael C., (2015)
-
The efficacy of product strategy in the formulation of marketing strategyin small scale industries
Sharma, Shweta, (2017)
- More ...
-
Marktchancen nutzen mit Produktmanagement : ein Ratgeber für mittelständische Unternehmen
Lippmann, Herbert, (1993)
-
Marktchancen nutzen mit Produktmanagement : ein Ratgeber für mittelständische Unternehmen
Lippmann, Herbert, (1996)
-
Grundlagen, Wirkung und Management des Sponsoring
Hermanns, Arnold, (1992)
- More ...