Marktforschung: Grundlage für Marketing und Marktpolitik : zahlr. Tab.
Year of publication: |
1994
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Authors: | Henze, Arno |
Publisher: |
Stuttgart : Ulmer |
Subject: | Marktforschung | Market research | Marketingtheorie | Marketing theory | Konsumtheorie | Consumption theory | Produktionstheorie | Production theory | Preistheorie | Price theory | Regulierung | Regulation | Agrarprodukt | Agricultural product | Agrarpolitik | Agricultural policy | Theorie | Theory |
Description of contents: | Table of Contents [d-nb.info] ; Description [gbv.de] |
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Schätzung und normative Analyse ausgewählter Preis-Absatz-Funktionen
Hruschka, Harald, (1997)
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Market and prices : theory of consumption, market and market prices
Vojtinskij, Vladimir S., (1964)
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Producers, consumers, and partial equilibrium
Mandy, David M., (2017)
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Henze, Arno, (2000)
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Henze, Arno, (1995)
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Nutzen-kosten-theoretische Überlegungen zur Sicherstellung der Versorgung für Krisenzeiten
Henze, Arno, (1983)
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