Marktinformationen : screening und signaling unter Partnern und Rivalen
Year of publication: |
1991
|
---|---|
Authors: | Kaas, Klaus Peter |
Published in: |
Journal of business economics : JBE. - Berlin : Springer, ISSN 0044-2372, ZDB-ID 201074-4. - Vol. 61.1991, 3, p. 357-370
|
Subject: | Marktforschung | Market research | Information | Theorie | Theory |
-
Information as a market product and information markets
Zielińska, Anetta, (2016)
-
Sale of monopoly information and behavior of rivaling clients : a theoretical perspective
Chang, Chun-hao, (2004)
-
Akzeptanzforschung bei technologischen Basisinnovationen : methodische Probleme und Lösungsansätze
Backhaus, Klaus, (1998)
- More ...
-
Diffusion und Marketing : das Konsumentenverhalten bei der Einführung neuer Produkte
Kaas, Klaus Peter, (1973)
-
Low-probability insurance decisions: The role of concern
Schade, Christian, (2002)
-
Lehre und Forschung in den Wirtschaftswissenschaften
Kaas, Klaus Peter, (1989)
- More ...