Marktvorbereitung durch Kommunikation : Überwindung von Akzeptanzbarrieren radikaler Innovationen
Year of publication: |
2009
|
---|---|
Authors: | Steinhoff, Fee ; Trommsdorff, Volker |
Published in: |
Kommunikation als Erfolgsfaktor im Innovationsmanagement : Strategien im Zeitalter der Open Innovation. - Wiesbaden : Gabler, ISBN 978-3-8349-1659-4. - 2009, p. 243-257
|
Subject: | Innovation | Markteintritt | Market entry | Marketingmanagement | Marketing management | Informationsverbreitung | Information dissemination |
-
Harms, Fred, (2008)
-
Market segments and information flows in a new product introduction
Burger, Philip Clinton, (1968)
-
Market segmentation and the sources of rents from innovation : personal computers in the late 1980's
Bresnahan, Timothy F., (1996)
- More ...
-
Trommsdorff, Volker, (2007)
-
"Einsatz von Patentstrategien im Innovationsmanagement"
Steinhoff, Fee, (2008)
-
Conjoint-based measurement of benefits of product functions and generation of target prices
Steinhoff, Fee, (2010)
- More ...