Measuring market power in German food retailing : regional evidence
Year of publication: |
2006
|
---|---|
Authors: | Anders, Sven |
Published in: |
Unternehmen im Agrarbereich vor neuen Herausforderungen : 45. Jahrestagung der Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaues e. V. vom 05. bis 07. Oktober 2005 in Göttingen. - Münster : Landwirtschaftsverl., ISBN 3-7843-3426-1. - 2006, p. 95-105
|
Subject: | Lebensmitteleinzelhandel | Food retailing | Marktmacht | Market power | Monopson | Monopsony | Fleischmarkt | Meat market | Region | Schätzung | Estimation | Deutschland | Germany |
-
Measuring market power in German food retailing : regional evidence
Anders, Sven, (2005)
-
Preisrigiditäten und Marktmacht im Lebensmitteleinzelhandel
Anders, Sven, (2005)
-
Dobson, Paul, (2001)
- More ...
-
Price Rigidity and Market Power in German Retailing
Weber, Sascha A., (2007)
-
Product differentiation and cost pass‐through : industry‐wide versus firm‐specific cost shocks
Bittmann, Thomas, (2020)
-
Markets Segmented by Regional - Origin Labeling with Quality Control
Thompson, Stanley R., (2006)
- More ...