Medienökonomik : ökonomische Analyse der Auswirkungen der Medienkonzentration, der Zensur und der Aufmerksamkeitsrente im Journalismus
Year of publication: |
2004
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Authors: | Hosp, Gerald |
Subject: | Medienökonomik | Media economics | Mediensektor | Media industries | Zeitung | Newspaper | Presseverlag | Press publisher | Unternehmenskonzentration | Market concentration | Meinungsfreiheit | Freedom of expression | Rent-Seeking | Rent seeking | Wahrnehmung | Perception | Schweiz | Switzerland | Medienökonomie | Massenmedien |
Description of contents: | Table of Contents [gbv.de] |
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Medienökonomik : Medienkonzentration, Zensur und soziale Kosten des Journalismus
Hosp, Gerald, (2005)
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All the news that's fit to sell : how the market transforms information into news
Hamilton, James T., (2004)
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All the News That's Fit to Sell : How the Market Transforms Information into News
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Hosp, Gerald, (2006)
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Die demokratische Gesellschaft und ihre Software-Agenten
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