Mind the gaps! : an assessment of research on managerial perception gaps
Year of publication: |
2017
|
---|---|
Authors: | Hauptmann, Gunnar ; Kunisch, Sven |
Published in: |
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB). - Baden-Baden : Nomos, ISSN 0042-059X, ZDB-ID 204030-X. - Vol. 71.2017, 1, p. 30-49
|
Subject: | Unternehmerische Perception Gaps | Unternehmerische Wahrnehmung | Selektive Wahrnehmung | Ursache/Entstehung von Perception Gaps | Folgen von Perception Gaps | Literatur Review | Forschung | Research | Wahrnehmung | Perception | Bibliometrie | Bibliometrics |
Type of publication: | Article |
---|---|
Type of publication (narrower categories): | Aufsatz in Zeitschrift ; Article in journal |
Language: | English |
Notes: | Zusammenfassung in deutscher Sprache |
Other identifiers: | 10.5771/0042-059X-2017-1-30 [DOI] |
Source: | ECONIS - Online Catalogue of the ZBW |
-
Evaluating research performance in tourism : the quality of tourism journals
Zehrer, Anita, (2007)
-
The ascent of Bitcoin : bibliometric analysis of Bitcoin research
Aysan, Ahmet Faruk, (2021)
-
Supply chain management 1982-2015 : a review
Asgari, Nasrin, (2016)
- More ...
-
Looking back and thinking ahead : a process perspective on strategic issue categorization
Hauptmann, Gunnar, (2019)
-
Kunisch, Sven, (2021)
-
Corporate headquarters in the twenty-first century: An organization design perspective
Kunisch, Sven, (2020)
- More ...