Missing for one, unique for the other : how missing attributes affect brand evaluation
Year of publication: |
2010
|
---|---|
Authors: | Elste, Rainer ; Esch, Franz-Rudolf ; Kulikov, Alexander |
Published in: |
Cutting edge international research. - Wiesbaden : Gabler, ISBN 978-3-8349-2111-6. - 2010, p. 77-96
|
Subject: | Markenführung | Brand management | Markenimage | Brand image | Asymmetrische Information | Asymmetric information | Experiment |
-
Hernandez, José Mauro C., (2014)
-
Signaling corporate social responsibility : third-party certification versus brands
Etile, Fabrice, (2016)
-
Experience goods, umbrella branding, and reputation
Niinimäki, Juha-Pekka, (2023)
- More ...
-
Wirkung einzigartiger Produkteigenschaften auf die Beurteilung von Markenprodukten
Esch, Franz-Rudolf, (2012)
-
Wirkung einzigartiger Produkteigenschaften auf die Beurteilung von Markenprodukten
Esch, Franz-Rudolf, (2012)
-
Esch, Franz-Rudolf, (2013)
- More ...