Mitarbeiterseitige Reputationskompetenz für die Nutzung sozialer Medien
Year of publication: |
[2018]
|
---|---|
Authors: | Hoffend, Isabella ; Schaarschmidt, Mario ; Korflesch, Harald F. O. von |
Published in: |
Kompetenzmanagement in kleinen und mittelständischen Unternehmen : eine Frage der Betriebskultur?. - Berlin : Springer, ISBN 3-662-54829-1. - 2018, p. 71-86
|
Subject: | Firmenimage | Corporate reputation | Social Web | Social web | Unternehmenskultur | Corporate culture | Motivation |
-
Towards an understanding of corporate web identity
Elliott, Carole, (2014)
-
Organizational blogging : a case study of a corporate weblog from an employee perspective
Agerdal-Hjermind, Annette, (2014)
-
Collective remembering of organizations : co-construction of organizational pasts in Wikipedia
Etter, Michael Andreas, (2015)
- More ...
-
Korflesch, Harald F. O. von, (2010)
-
Kommerzialisierungsansätze in Open-Source-Software-Projekten
Schaarschmidt, Mario, (2012)
-
Firms' resource deployment and project leadership in open source software development
Schaarschmidt, Mario, (2015)
- More ...