Mobile Marketing
Year of publication: |
2008
|
---|---|
Authors: | Steinhoff, Christian ; Buse, Stephan |
Published in: |
Perspektiven des Mobile Commerce in Deutschland : Grundlagen, Strategien, Kundenakzeptanz, Erfolgsfaktoren. - Aachen : Shaker, ISBN 978-3-8322-7048-3. - 2008, p. 431-544
|
Subject: | Mobilkommunikation | Mobile communications | Marketingmanagement | Marketing management | Deutschland | Germany |
-
Erfolgreiches Marketing im Mobilfunknetz
Bauer, Hans H., (2008)
-
Kluge, Jürgen, (2009)
-
Mobiles Messemarketing : innovative Ideen für die Kommunikation mit Messebesuchern
Bernard, Florian, (2010)
- More ...
-
The Mobile Commerce Prospects: A Strategic Analysis of Opportunities in the Banking Sector
Tiwari, Rajnish, (2007)
-
Tiwari, Rajnish, (2007)
-
Barriers to Innovation in SMEs: Can the Internationalization of R&D Mitigate their Effects?
Tiwari, Rajnish, (2007)
- More ...