Modular marketing management
Year of publication: |
2006
|
---|---|
Authors: | Strauß, Ralf E. |
Published in: |
Manual of international marketing. - Wiesbaden : Gabler [u.a.], ISBN 3-8349-0039-7. - 2006, p. 169-183
|
Subject: | Modularisierung | Modularity | Marketingmanagement | Marketing management | Theorie | Theory | Marketing |
-
Modulare und lebensphasenbegleitende Produktgestaltung in der Lebensversicherung
Taubert, Nina, (2002)
-
Grahsl, Isabella, (2013)
-
Competition in a new industrial economy : toward an agent-based economic model of modularity
Chie, Bin-Tzong, (2014)
- More ...
-
Marketingplanung mit Plan : Strategien für ergebnisorientiertes Marketing
Strauß, Ralf E., (2008)
-
Marketing planning by design : systematic planning for successful marketing strategy
Strauß, Ralf E., (2008)
-
Determinanten und Dynamik des Organizational Learning
Strauß, Ralf E., (1996)
- More ...