Monetäre Bewertung von Produkteigenschaften auf dem deutschen Automobilmarkt mit Hilfe hedonischer Modelle
Year of publication: |
1997
|
---|---|
Authors: | Baumgartner, Bernhard |
Published in: |
Marketing : ZFP ; journal of research and management. - München : Beck, ISSN 0344-1369, ZDB-ID 717348-9. - Vol. 19.1997, 1, p. 15-25
|
Subject: | Kfz-Markt | Automotive market | Hedonischer Preisindex | Hedonic price index | Theorie | Theory | Deutschland | Germany |
-
Ein hedonisches Mixture-Modell zur Aufdeckung latenter Preis-Leistungsstrukturen
Baumgartner, Bernhard, (2002)
-
The determinants of equity transmission between the new and used car markets : a hedonic analysis
Kihm, Alexander, (2016)
-
Pleshcheva, Vlada, (2019)
- More ...
-
Semiparametric multinomial logit models for analysing consumer choice behaviour
Kneib, Thomas, (2006)
-
Hierarchisch bayesianische Methoden bei der Conjointanalyse
Baumgartner, Bernhard, (2009)
-
Spieltheoretische Ansätze in der Conjointanalyse
Steiner, Winfried J., (2009)
- More ...