Multi-agent system for configuration of individualized products
Year of publication: |
2006
|
---|---|
Authors: | Kaluza, Bernd ; Blecker, Thorsten |
Published in: |
Herausforderungen in der Wirtschaftsinformatik : Festschrift für Hermann Krallmann. - Berlin : Springer, ISBN 3-540-28906-2. - 2006, p. 13-27
|
Subject: | Produktdifferenzierung | Product differentiation | Individualismus | Individualism | Theorie | Theory | Agentenbasierte Modellierung | Agent-based modeling |
-
Ein ökonomisches Modell für die Produktion individueller digitaler Produkte
Link, Hubert, (2000)
-
Informationsverarbeitung in den Phasen von Markttransaktionen mit konfigurierbaren Gütern
Butterwegge, Gerald, (2005)
-
Economic growth, business cycles and products variety : exploring the role of demand satiety
Desmarchelier, Benoît, (2017)
- More ...
-
Wertschöpfungsnetzwerke : Festschrift für Bernd Kaluza
Blecker, Thorsten, (2006)
-
Variety Steering Concept for Mass Customization
Blecker, Thorsten, (2003)
-
Key Metrics System for Variety Steering in Mass Customization
Blecker, Thorsten, (2003)
- More ...