Multinationales Marketing mit product management : Darst. u. Problemanalysen am Beispiel d. pharmazeut. Industrie
Year of publication: |
[1978]
|
---|---|
Authors: | Gehrig, Walter |
Publisher: |
Aulendorf : Ed. Cantor |
Subject: | Produktgestaltung | Product design | Pharmaindustrie | Pharmaceutical industry |
Description of contents: | Table of Contents [d-nb.info] |
-
Marketing dimensions in the prescription pharmaceutical industry : a systematic literature review
Stros, Michael, (2015)
-
Dillmann, Lutz, (1996)
-
Konzeption eines Prozessinformations- und -managementsystems
Hofmann, Martin, (1995)
- More ...
-
Determination of all generalized Hicks-neutral production functions
Aczél, János, (1989)
-
Pharma-Marketing : Instrumente, Organisation und Methoden ; national und international
Gehrig, Walter, (1987)
-
Denkschule für Manger : mit der ASE-Methode in 7 Schritten zum Erfolg
Gehrig, Walter, (1998)
- More ...