Multisensuale Gestaltung der Ladenatmosphäre zur Profilierung von Store Brands : Ein theoriegeleitetes, experimentelles Design zum Shopperverhalten
Year of publication: |
2012
|
---|---|
Authors: | Müller, Jenny |
Publisher: |
Wiesbaden : Gabler Verlag |
Subject: | Economics | Marketing |
Description of contents: | Description [doi.org] |
-
Wines of Baja Mexico: A qualitative study examining viticulture, enology, and marketing practices
Covarrubias, Jorge, (2015)
-
McMeekin, Andrew, (2002)
-
Market Relations and the Competitive Process
Metcalfe, John S., (2003)
- More ...
-
Personalmarketing als Schlüssel zur Gewinnung, Bindung und Wiedergewinnung von Mitarbeitern
Kirchgeorg, Manfred, (2011)
-
Personalmarketing als Schlüssel zur Gewinnung, Bindung und Wiedergewinnung von Mitarbeitern
Kirchgeorg, Manfred, (2013)
-
Impact of the financial crisis on the employer brands of banks
Weinrich, Kai, (2012)
- More ...