Multivariate Verfahren bei der Erkennung von Einkaufsmustern
Year of publication: |
1995
|
---|---|
Authors: | Löwenbein, Oded |
Other Persons: | Michels, Paul (contributor) |
Published in: |
Allgemeines statistisches Archiv : AStA ; journal of the German Statistical Society. - Heidelberg : Physica-Verl., ISSN 0002-6018, ZDB-ID 442-X. - Vol. 79.1995, 4, p. 361-375
|
Subject: | Marktforschung | Market research | Deutschland | Germany |
-
Logemann, Jan, (2022)
-
Hagner, Charlotte, (1994)
-
Einsatz neuronaler Netze im Pharmamarketing
Sink, Klaus, (1992)
- More ...
-
Multivariate Statistics and Recognition of Households Purchase Patterns
Löwenbein, Oded, (1995)
-
Einkommensanalysen auf der Basis von Paneldaten
Löwenbein, Oded, (1991)
-
Wirtschaftliche Aspekte Japans und Deutschlands im Vergleich
Löwenbein, Oded, (1996)
- More ...