Nachhaltigkeitskommunikation für KMU : IT-basierte Instrumente der Nachhaltigkeitskommunikation
Year of publication: |
2012
|
---|---|
Authors: | Yildiz, Özlem ; Stanszus, Maurice |
Published in: |
Nachhaltiges Wirtschaften für KMU : Ansätze zur Implementierung von Nachhaltigkeitsaspekten. - München : oekom-Verl., ISBN 978-3-86581-281-0. - 2012, p. 172-180
|
Subject: | KMU | SME | Marketingmanagement | Marketing management | Nachhaltigkeit | Sustainability |
-
Green supply management and green marketing strategy on green purchase intention: SMEs cases
Sugandini, Dyah, (2020)
-
Contemporary issues in entrepreneurship marketing : sustainability, ethics and social responsibility
Nwankwo, Sonny, (2011)
-
Habib, Md. Ahashan, (2020)
- More ...
-
Stanszus, Maurice, (2012)
-
Stanszus, Maurice, (2011)
-
Stanszus, Maurice, (2012)
- More ...