Nature de l'information, évaluation et organisation de l'entreprise
Year of publication: |
1990
|
---|---|
Authors: | Cohendet, Patrick |
Other Persons: | Llerena, Patrick (contributor) |
Published in: |
Revue d'économie industrielle. - Liège : De Boeck, ISSN 0154-3229, ZDB-ID 420834-1. - 1990, p. 141-165
|
Subject: | Produktion | Production | Unternehmensorganisation | Business organization | Technischer Fortschritt | Technological change |
-
Lavoro, tecnologie, organizzazione dell'impresa e nuove forme di consenso
Bonazzi, Giuseppe, (1991)
-
Marketing und Produktion : Schnittstellenmanagement aus unternehmensstrategischer Sicht
Wermeyer, Frank, (1994)
-
Kundenorientierung in der Auftragsabwicklung : Strategie, Organisation und Informationstechnologie
Frese, Erich, (1992)
- More ...
-
The Routinization of Creativity
Cohendet, Patrick, (2014)
-
Modes of usage and diffusion of new technologies and new knowledge (MUST): the case of France
Cohendet, Patrick, (1991)
-
The economics of networks : interaction and behaviours
Cohendet, Patrick, (1998)
- More ...