Neue virtuelle Realitäten und das Metaversum : Evolution oder Revolution für Medienunternehmen und Medienpolitik?
Year of publication: |
2023
|
---|---|
Authors: | Hess, Thomas ; Schulmeyer, Julia |
Published in: |
Medienwirtschaft : MW ; Perspektiven der digitalen Transformation. - Hamburg : New-Business-Verl., ISSN 1613-0669, ZDB-ID 2142192-4. - Vol. 20.2023, 2, p. 7-11
|
Subject: | Metaversum | Immersion | Virtuelle Welten | Extended Reality | Augmented Reality | Virtual Reality | Meta | Facebook | Plattformen | Inhalte | Online-Spiele | Medienpolitik | Spotify |
-
Likafu, Bolela, (2023)
-
Wearable XR-technology : literature review, conceptual framework and future research directions
Chuah, Stephanie Hui-wen, (2019)
-
Extended reality prototyping for transdisciplinary collaboration in product development
Küntzer, Lucas, (2022)
- More ...
-
Köster, Antonia, (2015)
-
Wirtschaftsinformatik als akademisches Fach: Fokus Anwender-Unternehmen oder doch mehr?
Hess, Thomas, (2013)
-
Understanding the capabilities for digital innovations from a digital technology perspective
Wiesböck, Florian, (2018)
- More ...