Neuroökonomik
Year of publication: |
2006
|
---|---|
Authors: | Ahlert, Dieter ; Kenning, Peter |
Published in: |
Zeitschrift für Management : ZfM. - Wiesbaden : Springer Gabler, ISSN 1861-4264, ZDB-ID 2222633-3. - Vol. 1.2006, 1, p. 24-47
|
Subject: | Wirtschaftsforschung | Economic research | Neuroökonomie | Neuroeconomics |
-
Neuroökonomie als interdisziplinärer Ansatz für Wissenschaft und Praxis
Köhler, Richard, (2010)
-
The behavioral and neuroeconomics of food and brand decisions : executive summary
Bruce, Amanda, (2015)
-
Oliveira, Jorge Henrique Caldeira de, (2015)
- More ...
-
Knowledge Management in Knowledge Intensive Service Networks: A Strategic Management Perspective
Blaich, Günther, (2004)
-
Handelsmarketing : Grundlagen der marktorientierten Führung von Handelsbetrieben
Ahlert, Dieter, (2020)
-
Handelsmarketing : Grundlagen der marktorientierten Führung von Handelsbetrieben
Ahlert, Dieter, (2018)
- More ...