Neuromarketing : ein innovativer Ansatz der Marktforschung
Year of publication: |
2011
|
---|---|
Authors: | Thomas, Anika |
Published in: |
Beiträge zur Innovations- und Gründungsforschung : Festschrift des Center for Innovation and Entrepreneurship anlässlich des 20-jährigen Bestehens der Fachhochschule Jena. - Jena : IKS Garamond, ISBN 978-3-941854-55-0. - 2011, p. 167-187
|
Subject: | Neuromarketing | Marktforschung | Market research | Interdisziplinäre Forschung | Interdisciplinary research |
-
Brownlie, Douglas, (2007)
-
Status of business model and electronic markets research : an interview with Paul Timmers
Alt, Rainer, (2014)
-
Editorial: introducing interdisciplinary research in Industrial Marketing Management
Markovic, Stefan, (2021)
- More ...
-
Entrepreneurial intentions of university students : a gender perspective
Haase, Heiko, (2012)
-
Thomas, Anika, (2014)
-
Thomas, Anika, (2014)
- More ...