"O2 can do" : der Telefónica-O2-Merger
Year of publication: |
2007
|
---|---|
Authors: | Gröger, Rudolf J. ; Reichwald, Ralf |
Published in: |
Zeitschrift Führung + Organisation : ZfO. - Stuttgart : Schäffer-Poeschel, ISSN 0722-7485, ZDB-ID 625619-3. - Vol. 76.2007, 5, p. 269-271
|
Subject: | Telefónica SA | Fusion | Merger | Post-Merger-Integration | Post-merger integration | Telekommunikationssektor | Telecommunications industry | Spanien | Spain | Deutschland | Germany |
-
Harnessing a network of experts for competitive advantage : technology scouting in the ICT industry
Rohrbeck, René, (2010)
-
Merger? Merger! : Fusionsprozesse verstehen und gestalten
Krusche, Bernhard, (2010)
-
Serial acquirers' strategy in the telecommunications sector : integration or indigestion?
Navío-Marco, Julio, (2020)
- More ...
-
Vertriebsmanagement im Wandel : Neue Anforderungen an die Gestaltung der Kundenschnittstelle
Reichwald, Ralf, (1999)
-
Reichwald, Ralf, (1996)
-
Picot, Arnold, (1987)
- More ...