Organic certification labels from the perspective of consumers in Switzerland
Year of publication: |
2013
|
---|---|
Authors: | Stolz, Hanna ; Moschitz, Heidrun ; Janssen, Meike |
Published in: |
Yearbook of socioeconomics in agriculture : Agrarwirtschaft und Agrarsoziologie, economie et sociologie rurales. - Zürich : Schweizerische Ges. für Agrarwirtschaft und Agrarsoziologie, ISSN 1023-3938, ZDB-ID 2455522-8. - 2013, p. 225-246
|
Subject: | Schweiz | Switzerland | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Warenkennzeichnung | Product labelling |
-
Qualitätszeichen im Tourismus : Vermarktung und Wahrnehmung von Leistungen
Weiermair, Klaus, (2004)
-
Stadelmann, Marcel, (2018)
-
Über den Tellerrand hinaus : Fleisch, Gemüse, Früchte - Produktionsvergleich Schweiz und Import
(2008)
- More ...
-
Organic certification labels from the perspective of consumers in Switzerland
Stolz, Hanna, (2013)
-
How can the EU Farm to Fork strategy deliver on its organic promises? Some critical reflections
Moschitz, Heidrun, (2021)
-
Meier, Claudia, (2020)
- More ...