Organisational culture and fuzzy front end performance in new development
Year of publication: |
2007
|
---|---|
Authors: | Ernst, Holger ; Kohn, Stefan |
Published in: |
Innovation orientation, innovativeness and innovation success. - Wiesbaden : Gabler, ISBN 3-8349-0698-0. - 2007, p. 123-140
|
Subject: | Produktmanagement | Product management | Innovationsmanagement | Innovation management | Unternehmenskultur | Corporate culture | Empirische Methode | Empirical method |
-
Markteinführung neuer Produkte
Kuhn, Jutta, (2007)
-
Markteinführung neuer Produkte
Kuhn, Jutta, (2007)
-
A new approach towards strategic decision-taking in a multi-product innovative organization
VanDeKraats, Anthony H., (1997)
- More ...
-
Kohn, Stefan, (2001)
-
Von der Idee zum Konzept : Erfolgsfaktoren in den frühen Phasen des Innovationsprozesses
Kohn, Stefan, (2012)
-
Die Planungen und Hintergründe des neuen Offshore-Terminals in Bremerhaven
Färber, Stefan, (2014)
- More ...