Perception and evaluation of a pig fattening pen based on film material in an online survey experiment with German citizens
Year of publication: |
2018
|
---|---|
Authors: | Wernsmann, Anna ; Wildraut, Christiane ; Meyer-Höfer, Marie von ; Mergenthaler, Marcus |
Published in: |
German journal of agricultural economics : GJAE. - Braunschweig : Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaues e.V., ISSN 2191-4028, ZDB-ID 2535268-4. - Vol. 67.2018, 4, p. 246-266
|
Subject: | perception | evaluation | videos | pig fattening pen | cluster analysis | public relation | quantitative survey |
-
More voices persuade : the attentional benefits of voice numerosity
Chang, Hannah H., (2023)
-
Profiling customers based on their social risk perception : a cluster analysis approach
Kaur Ghuman, Mandeep, (2018)
-
Valdez Lafarga, Cuitláhuac, (2015)
- More ...
-
Marketingkonzeption für das Verbundprojekt "Gesunde Tiere - gesunde Lebensmittel"
Wildraut, Christiane, (2014)
-
Technik als Beitrag für mehr Tierwohl in der Schweinehaltung aus Sicht von Landwirten
Wildraut, Christiane, (2018)
-
Optimierung der Kundenbindung bei landwirtschaftlichen Direktvermarktern in NRW
Hensche, Hans-Ulrich, (2007)
- More ...