Persönliche Werte, Wertewandel und Konsumverhalten
Year of publication: |
2007
|
---|---|
Authors: | Koch, Stefan ; Rosenstiel, Lutz von |
Published in: |
Wirtschaftspsychologie. - Göttingen [u.a.] : Hogrefe, Verl. für Psychologie, ISBN 3-8017-0584-6. - 2007, p. 745-782
|
Subject: | Soziale Werte | Social values | Lebensstil | Lifestyle | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Theorie | Theory |
-
Lebensstil-Forschung : theoretische Grundlagen und praktische Anwendungen ; mit 11 Abbildungen
Drieseberg, Thomas, (1995)
-
Wiedmann, Klaus-Peter, (2005)
-
Lüdi, Nicole, (2010)
- More ...
-
Critical Success Factors for the Implementation of Business Intelligence Systems
Eder, Florian, (2018)
-
Critical success factors in ERP upgrade projects
Barth, Christian, (2019)
-
Stability and development of user innovation strategies for video game producers
Koch, Stefan, (2019)
- More ...