Politik : eine Ware wie jede andere?
Year of publication: |
2010
|
---|---|
Authors: | Kirsch, Guy |
Published in: |
(Partei-)Politik im Zeichen des Marketing : [...parteienwissenschaftliches Symposion des Instituts für Deutsches und Europäisches Parteienrecht und Parteienforschung ..., das am 18. und 19. April 2008 in Düsseldorf .. stattfand]. - Baden-Baden : Nomos, ISBN 978-3-8329-5891-6. - 2010, p. 105-117
|
Subject: | Politik | Politics | Produkt | Product | Ökonomische Theorie der Demokratie | Economic theory of democracy | Neue politische Ökonomie | Public choice | Kritik | Criticism |
-
The myth of democratic failure : why political institutions are efficient
Wittman, Donald A., (1995)
-
Political entrepreneurship and bidding for political monopoly
Wohlgemuth, Michael, (2008)
-
Political entrepreneurship and bidding for political monopoly
Wohlgemuth, Michael, (2000)
- More ...
-
Wenig, Alois, (1971)
-
Issing, O., (1971)
-
Die Anmaßung von Wissen und Glauben
Kirsch, Guy, (2004)
- More ...