Präferenzforschung als Mittel marktorientierter Unternehmensführung
Year of publication: |
1986
|
---|---|
Authors: | Böcker, Franz |
Published in: |
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF. - Wiesbaden : Springer Gabler, ISSN 0341-2687, ZDB-ID 1086398-9. - Vol. 38.1986, 7, p. 543-574
|
Subject: | Marktforschung | Market research |
-
Experiences marketing : a cultural philosophy for contemporary hospitality marketing studies
Tresidder, Richard, (2015)
-
Video analytics in market research
Balkan, Sule, (2015)
-
The role of market researchers in managerial use of market research information
Keszey, Tamara, (2015)
- More ...
-
Böcker, Franz, (1983)
-
Der Distributionsweg einer Unternehmung : eine Marketing-Entscheidung
Böcker, Franz, (1972)
-
Der Einfluß von Kindern auf Produktpräferenzen ihrer Mütter
Thomas, Lutz, (1983)
- More ...