Practising the causal approach to consumer behavior model building : an example from tourism research
Year of publication: |
1982
|
---|---|
Authors: | Mazanec, Josef |
Published in: |
Der Markt : international journal of marketing. - Wien : Österr. Ges. für Absatzwirtschaft, ISSN 0025-3863, ZDB-ID 206372-4. - Vol. 21.1982, 4, p. 127-133
|
Subject: | Verbraucher | Reiseverkehr | Österreich |
-
Informationsverhalten von Urlaubsreisenden : ein Ansatz des verhaltenswissenschaftlichen Marketing
Datzer, Robert, (1983)
-
A comparative econometric study of tourist expenditure behavior in Asia
Lin, Tzong-biau, (1984)
-
Fan sites : film tourism and contemporary fandom
Waysdorf, Abby, (2021)
- More ...
-
Mazanec, Josef A., (1978)
-
Entscheidungshilfen für das touristische Management anhand von zwei Projektbeispielen
Mazanec, Josef A., (1985)
-
Mazanec, Josef A., (1986)
- More ...