Pricing : capitalize on opportunities
Year of publication: |
2004
|
---|---|
Authors: | Alcocer, Justo ; Merkle, Thomas ; Pueyo, Gabriela |
Published in: |
Achieving excellence in retail banking. - Chichester [u.a.] : Wiley, ISBN 0-470-85827-3. - 2004, p. 133-144
|
Subject: | Privatkundengeschäft | Personal banking | Preismanagement | Pricing strategy |
-
Sonderangebote als preispolitisches Instrument von Kreditinstituten
Gehrke, Rainer, (1995)
-
Swoboda, Uwe C., (1996)
-
Preisoptimierung bei Produktbündeln : psycho-logisches statt rationales Pricing
Bauer, Florian, (2008)
- More ...
-
High-performing banks : climbing to the top
Leichtfuß, Reinhold, (2004)
-
Bereichsbewertung der Universalbank : Konzeption, Synergie-Relevanz und externe Umsetzbarkeit
Merkle, Thomas, (2001)
-
Leichtfuss, Reinhold, (2002)
- More ...