Produktinnovation in Start-ups : die Rolle der Gründungsmotivationen von Unternehmen
Year of publication: |
2017
|
---|---|
Authors: | Gast, Johanna ; Gundolf, Katherine ; Géraudel, Mickaël |
Published in: |
Zeitschrift für KMU und Entrepreneurship : ZfKE. - Berlin : Duncker & Humblot, ISSN 1860-4633, ZDB-ID 2166541-2. - Vol. 65.2017, 3, p. 123-149
|
Subject: | Unternehmensgründung | Business start-up | Produktentwicklung | New product development | Motivation |
-
New product development in new ventures : the quest for resources
Bolumole, Yemisi A., (2015)
-
Smith, Sheryl Winston, (2013)
-
Customer development, innovation, and decision-making biases in the lean startup
York, Jonathan L., (2014)
- More ...
-
Organisational innovation and coopetition between SMEs : a tertius strategies approach
Granata, Julien, (2016)
-
Startups' innovation behaviour : an investigation into the role of entrepreneurial motivations
Gundolf, Katherine, (2017)
-
Innovationen, Wachstumsabsicht und Umsatzwachstum neuer Unternehmen
Gundolf, Katherine, (2019)
- More ...