Proposal for a New Approach to Marketing in Economic Science
Year of publication: |
1978
|
---|---|
Authors: | Meyer, Paul W. |
Published in: |
European Journal of Marketing. - MCB UP Ltd, ISSN 1758-7123, ZDB-ID 2002936-6. - Vol. 12.1978, 6, p. 436-450
|
Publisher: |
MCB UP Ltd |
Subject: | Economic theory | Marketing research | Scientific management |
-
Haußer, Christian, (2008)
-
Economie multidimensionelle : de la théorie aux applications
Carrier, Bruno, (1998)
-
Scientific Management and Stakhanovism in the Soviet Union: A Historical Perspective
Bedeian, Arthur G., (1990)
- More ...
-
Ertragsziele, Absatzziele und Werbeziele: Ein Beitrag zur Theorie der Unternehmung
Meyer, Paul W., (1964)
-
Meyer, Paul W., (1957)
-
Der Mensch im Markt : eine Festschrift zum 60. Geburtstage von Georg Bergler
Angehrn, Otto, (1960)
- More ...