Public Value : gesellschaftliche Wertschöpfung als unternehmerische Pflicht
Year of publication: |
2014
|
---|---|
Authors: | Gomez, Peter ; Meynhardt, Timo |
Published in: |
Managementperspektiven für die Zivilgesellschaft des 21. Jahrhunderts : Management als Liberal Art. - Wiesbaden : Springer Gabler, ISBN 3-658-02522-0. - 2014, p. 17-26
|
Subject: | Management | Wertanalyse | Value analysis | Gemeinwohl | Common good |
-
Hill, Hermann, (2007)
-
Public value performance : what does it mean to create value in the public sector?
Meynhardt, Timo, (2017)
-
Wertorientierte Steuerungs- und Führungssysteme : Shareholder Value in der Praxis
Bühner, Rolf, (1999)
- More ...
-
Public Value : gesellschaftliche Wertschöpfung im Fokus der Führung
Gomez, Peter, (2010)
-
More foxes in the boardroom : systems thinking in action
Gomez, Peter, (2012)
-
Building blocks for alternative four-dimensional pyramids of corporate social responsibilities
Meynhardt, Timo, (2019)
- More ...