Qualität und Nutzen von Avataren als Dienstleister im Social Web : Messung und Konsequenzen
Year of publication: |
2013
|
---|---|
Authors: | Bruhn, Manfred ; Schoenmüller, Verena ; Schäfer, Daniela B. ; Habicht, Nina |
Published in: |
Dienstleistungsmanagement und Social Media : Potenziale, Strategien und Instrumente. - Wiesbaden : Springer Gabler, ISBN 3-658-01247-1. - 2013, p. 443-466
|
Subject: | Virtuelle Realität | Virtual reality | Social Web | Social web | Werbewirkung | Advertising effects |
-
Influence of virtual experience immersion, product control, and stimulation on advertising effects
Lin, Hui Fei, (2022)
-
Grudzewski, Filip, (2018)
-
Augmented reality : designing immersive experiences that maximize consumer engagement
Scholz, Joachim, (2016)
- More ...
-
Bruhn, Manfred, (2012)
-
Bruhn, Manfred, (2012)
-
Bruhn, Manfred, (2012)
- More ...