Regelkreis zur Bestimmung kundenorientierter Innovationen
Year of publication: |
2001
|
---|---|
Authors: | Jammernegg, Werner ; Kischka, Peter |
Published in: |
Kundenorientierte Prozessverbesserungen : Konzepte und Fallstudien ; mit 29 Tabellen. - Berlin : Springer, ISBN 3-540-41838-5. - 2001, p. 7-31
|
Subject: | Prozessmanagement | Business process management | Beziehungsmarketing | Relationship marketing | Innovationsmanagement | Innovation management | Theorie | Theory |
-
Komplexität und Agilität : steckt die Produktion in der Sackgasse?
Schuh, Günther, (1997)
-
Supply-Chain-Management : die konsequente Ausrichtung der Geschäftsprozesse auf die Kunden
Selzer, Günter, (2006)
-
Cebeci, Caner, (2009)
- More ...
-
A Decision Rule Based on the Conditional Value at Risk
Jammernegg, Werner, (2005)
-
Risk preferences of a newsvendor with service and loss constraints
Jammernegg, Werner, (2013)
-
The price-setting newsvendor with service and loss constraints
Jammernegg, Werner, (2013)
- More ...